Etapy projektowania
- Gromadzenie
potrzebnych materiałów (parametry, kolorystyka, bitmapy),
- Podział
projektu na elementy składowe,
- Projektowanie
prostych obiektów bryłowych,
- Projektowanie
sceny i obiektów pomocniczych,
- Projektowanie
interfejsu operatorskiego,
- Nadawanie
parametrów materiałowych, kolorystyki i tekstur, cieniowanie obiektów,
- Wprowadzenie
różnych rodzajów obserwacji (np. śledzenie obiektu),
- Sprzęganie
obiektu graficznego z prostym modelem matematycznym,
- Wprowadzanie
dodatkowych elementów (np. ruch ożaglowania, ...),
- Wprowadzenie
efektów specjalnych (np. falowanie wody, ...),
- Badanie
kolizji z innymi obiektami – aplikacja wielowątkowa,
- Własna
inwencja twórcza (np. model typu MES, ...).
Uwaga:
Elaborat dotyczący realizacji projektu odzwierciedlać powinien
w jaki sposób realizowano wymienione wyżej etapy pracy.
S. Samolej