Etapy projektowania

 

  1. Gromadzenie potrzebnych materiałów (parametry, kolorystyka, bitmapy),
  2. Podział projektu na elementy składowe,
  3. Projektowanie prostych obiektów bryłowych,
  4. Projektowanie sceny i obiektów pomocniczych,
  5. Projektowanie interfejsu operatorskiego,
  6. Nadawanie parametrów materiałowych, kolorystyki i tekstur, cieniowanie obiektów,
  7. Wprowadzenie różnych rodzajów obserwacji (np. śledzenie obiektu),
  8. Sprzęganie obiektu graficznego z prostym modelem matematycznym,
  9. Wprowadzanie dodatkowych elementów (np. ruch ożaglowania, ...),
  10. Wprowadzenie efektów specjalnych (np. falowanie wody, ...),
  11. Badanie kolizji z innymi obiektami – aplikacja wielowątkowa,
  12. Własna inwencja twórcza (np. model typu MES, ...).

 

Uwaga:

 

Elaborat dotyczący realizacji projektu odzwierciedlać powinien w jaki sposób realizowano wymienione wyżej etapy pracy.

 

S. Samolej