Rok studiów: |
IV FD |
Przedmiot: |
Projekt |
Prowadzący: |
dr inż. Sławomir Samolej pokój: D102c email:
ssamolej@prz-rzeszow.pl |
Zasady uzyskania zaliczenia:
Efektem pracy projektowej ma być dokument zawierający opracowanie na zadany temat. Praca projektowa jest realizowana w zespołach 2-osobowych. W wyjątkowych przypadkach dopuszcza się realizowanie prac w zespołach 1 lub 3-osobowych. W podsumowaniu pracy powinno zostać określone, które elementy opracowania opracowywał dany współautor. Warunkiem uzyskania najwyższej oceny jest przygotowanie opracowania w terminie do przedostatnich zajęć oraz wygłoszenie referatu (10 min) na forum grupy projektowej na temat zrealizowanego zadania projektowego.
Tematy projektów:
1. Tworzenie podpisów elektronicznych z
zastosowaniem Crypto API Microsoft
Projekt obejmuje zapoznanie się ze struktura elektronicznej wiadomości podpisywanej określoną za pomocą norm europejskich, a następnie napisanie oprogramowania generującego i weryfikującego podpis elektroniczny.
Literatura:
2. Zastosowanie shader’ów do uzyskiwania wybranych efektów graficznych
Wstępne prace projektowe będę obejmowały analizę przykładowych shaderów, w dalszej części tworzona będzie aplikacja 3D wykorzystująca opanowane shadery
Literatura:
3. MD5 - Format opisu postaci w grach 3D
Projekt w pierwszej fazie obejmuje przygotowanie opisu formatu MD5. W dalszej części powinno nastąpić utworzenie programu ładującego i animującego postać MD5.
Literatura:
4. Tworzenie interaktywnej grafiki 3D na
telefony komórkowe
Projekt w pierwszej fazie powinien zawierać przewodnik po bibliotekach i pakietach umożliwiających tworzenie oprogramowania graficznego na telefony komórkowe. Kolejny etap polegałby na opracowaniu przykładowego prostego programu na wybrany model telefonu.
Literatura:
5.
Konfiguracja Windows2003 serwer jako Centrum
Zarządzania Certyfikatami PKI.
W ramach projektu należy przetestować kilka konfiguracji Centrum
Zarządzania Certyfikatami PKI możliwych na platformie Windows 2003 serwer.
Literatura:
6.
Odwzorowanie mimiki twarzy w sprzężeniu wizyjnym
7.
Odwzorowanie gestów w sprzężeniu wizyjnym
8.
Gra wspomagająca rozwój dzieci niepełnosprawnych –
chwytanie przedmiotów