HARMONOGRAM zdalnej realizacji wykładów z przedmiotu  "Data science"

Planowana data wykładu Tematyka Symbole rozdziałów oraz numery stron z odnośnym materiałem Komentarze Na żywo
(komunikator Teams, zespół K_Swider_2021-2, kanał Ogólny)
01.03.2021 Wspomaganie decyzji na podstawie analizy danych R-1; strony 1-15   01.03.2021
godz.15.45-18.15
08.03.2021 Źródła i formaty danych R-2; strony 1-21 Wykład zawiera materiał, który obowiązuje na laboratorium z analizy przeglądowej danych. 08.03.2021
godz.15.45-18.15
15.03.2021 Analiza przeglądowa R-3; strony 1-22 Wykład zawiera materiał, który obowiązuje na laboratorium z analizy przeglądowej danych. 15.03.2021
godz.15.45-18.15
22.03.2021 1.   Wstępne przetwarzanie danych.
2.   Hurtownie danych i aplikacje Business Intelligence (BI) – cz. 1
R-4; strony 1-6
R-5; strony 1-8
22.03.2021
godz.15.45-18.15
29.03.2021 Hurtownie danych i aplikacje Business Intelligence (BI) – cz. 2 R-5; strony 9-22 29.03.2021
godz.15.45-18.15
12.04.2021  1. Inteligentna analiza danych i uczenie maszynowe
2. Praktyka uczenia maszynowego
R-6; strony 1-22 12.04.2021
godz.15.45-18.15
19.04.2021 1. Drzewa decyzyjne i reguły klasyfikacji
2. Grupowanie
R-7a; strony 1-9
R-7b; strony 1-6
19.04.2021
godz.15.45-18.15
26.04.2021 Analiza asocjacji R-7c; strony 1-14   26.04.2021
godz.15.45-18.15
10.05.2021 Przykład analizy danych medycznych R-8; strony 1-23   10.05.2021
godz.15.45-18.15
17.05.2021  Podsumowanie i kolokwium   Kolokwium zostanie przeprowadzone zdalnie przy użyciu platformy Moodle. Informacje w tej sprawie będą Państwu przekazywane na bieżąco. 17.05.2021
godz.15.45-18.15

UWAGI:

1.   W ramach zdalnej realizacji wykładu należy na podstawie zamieszczonych materiałów samodzielnie studiować wskazany zakres materiału.

2.   Zalecam systematyczną pracę nad materiałem. Stopień jego opanowania zostanie sprawdzony w pisemnym teście.

3.   W przypadku wątpliwości lub pytań bardzo proszę o kontakt e-mailowy, a w pilnych przypadkach telefoniczny (nr mojej komórki powinien być znany starostom grup wykładowych).

4.   Wykłady na żywo NIE ZASTĘPUJĄ zaleceń zawartych w uwagach 1 i 2. Mają natomiast stanowić ich uzupełnienie, np. o możliwość pracy w trybie odpowiedzi na zadawane pytania.