HARMONOGRAM zdalnej realizacji wykładów z przedmiotu "Data science"
Planowana data wykładu | Tematyka | Symbole rozdziałów oraz numery stron z odnośnym materiałem | Komentarze |
Na żywo (komunikator Teams, zespół K_Swider_2021-2, kanał Ogólny) |
01.03.2021 | Wspomaganie decyzji na podstawie analizy danych | R-1; strony 1-15 |
01.03.2021 godz.15.45-18.15 |
|
08.03.2021 | Źródła i formaty danych | R-2; strony 1-21 | Wykład zawiera materiał, który obowiązuje na laboratorium z analizy przeglądowej danych. |
08.03.2021 godz.15.45-18.15 |
15.03.2021 | Analiza przeglądowa | R-3; strony 1-22 | Wykład zawiera materiał, który obowiązuje na laboratorium z analizy przeglądowej danych. |
15.03.2021 godz.15.45-18.15 |
22.03.2021 |
1. Wstępne przetwarzanie danych. 2. Hurtownie danych i aplikacje Business Intelligence (BI) – cz. 1 |
R-4;
strony 1-6 R-5; strony 1-8 |
22.03.2021 godz.15.45-18.15 |
|
29.03.2021 | Hurtownie danych i aplikacje Business Intelligence (BI) – cz. 2 | R-5; strony 9-22 |
29.03.2021 godz.15.45-18.15 |
|
12.04.2021 |
1. Inteligentna analiza danych i uczenie maszynowe 2. Praktyka uczenia maszynowego |
R-6; strony 1-22 |
12.04.2021 godz.15.45-18.15 |
|
19.04.2021 |
1.
Drzewa decyzyjne i reguły klasyfikacji 2. Grupowanie |
R-7a; strony 1-9 R-7b; strony 1-6 |
19.04.2021 godz.15.45-18.15 |
|
26.04.2021 | Analiza asocjacji | R-7c; strony 1-14 |
26.04.2021 godz.15.45-18.15 |
|
10.05.2021 | Przykład analizy danych medycznych | R-8; strony 1-23 |
10.05.2021 godz.15.45-18.15 |
|
17.05.2021 | Podsumowanie i kolokwium | Kolokwium zostanie przeprowadzone zdalnie przy użyciu platformy Moodle. Informacje w tej sprawie będą Państwu przekazywane na bieżąco. |
17.05.2021 godz.15.45-18.15 |
UWAGI:
1. W ramach zdalnej realizacji wykładu należy na podstawie zamieszczonych materiałów samodzielnie studiować wskazany zakres materiału.
2. Zalecam systematyczną pracę nad materiałem. Stopień jego opanowania zostanie sprawdzony w pisemnym teście.
3. W przypadku wątpliwości lub pytań bardzo proszę o kontakt e-mailowy, a w pilnych przypadkach telefoniczny (nr mojej komórki powinien być znany starostom grup wykładowych).
4. Wykłady na żywo NIE ZASTĘPUJĄ zaleceń zawartych w uwagach 1 i 2. Mają natomiast stanowić ich uzupełnienie, np. o możliwość pracy w trybie odpowiedzi na zadawane pytania.